کد پرده خوش آمد

ایروبیک موی تای

 ایروبیک موی تای تلفیقی است از تکنیکهای رزمی و مهارتی رشته موی تای آمیخته با گروه های ایروبیک همراه با موسیقی ، این روش منحصر بفرد بعنوان یک تمرین هوازی در جهت تقویت دستگاه تنفسی و قلبی و همچنین هماهنگی عصب با عضله در یک جلسه تمرین مطرح است .

از جمله تأثیرات عالی ایروبیک موی تای می توان به آثار روح بخش این تمرینات بر روی ورزشکاران اشاره نمود . افزایش مهارت تکنیکی، تناسب اندام از دیگر آثار این روش می باشد .از نقطه نظر رقابتی ایروبیک موی تای با طراحی فرم های رزمی می تواند مسابقات تخصصی و نمایشی را بصورت استانی ، کشوری و بین المللی برگزار نماید .

 

 ایروبیک موی تای همگانی :

دربخش همگانی استراتژی کمیته ایروبیک موی تای معرفی و آموزش تکنیکهای پایه این رشته به کلیه آحاد جامعه است . در بخش همگانی از طریق فعالیتهای ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در باشگاهها و بوستانهای سطح کشور می توان در جهت همگانی شدن رشته موی تای گامهای اساسی را برداشت .

در طراحی بخش همگانی با استفاده از موسیقی با تمپو پائین و حرکات پایه و آسان موی تای و ایروبیک در جذب و آموزش عمومی پیش رفت و سطح آمادگی جسمانی ورزشکاران را افزایش دهیم .

 ایروبیک موی تای مهارتی :

همانگونه که از اسم آن برمی آید در بخش مهارتی طراحی تمرینات و اجرای فرمها و مارشالها با ترکیبات فنی و پیچیده می باشد . تمپو موسیقی بالاتر و کامبی نیشن ها بیشتر است و در تایمهای 2 دقیقه قابل اجراست .در بخش رقابتی تیمها موظف به اجرای مارشالها برای کسب امتیاز هستند در تمرینات هوازی یک جلسه ای سطح کلاس آموزشی پشرفته می باشد .

 ایروبیک موی تای حرفه ای :

در قسمت ایروبیک موی تای حرفه ای تمرکز روی تکنیکهای پیشرفته دست و پا ، تکنیکهای قدرتی ، پرشها ، حرکات آکروباتیک و ... متمرکز می باشد. در این بخش هر تیم می تواند با خلاقیت فرم را طراحی ، موسیقی و کروگرافی خاص خود را در بخش رقابتی ارائه دهد .

 



چت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ایروبیک موی تای ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, | 1:3 | نویسنده : موی تای |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.